fredag 27. september 2013

Votter

No har eg strikka barnehagevotter til dei tre minste jentebarnebarna,mønsteret fann eg hos http://hekle-strikke.blogspot.no/2012/11/oppsrift-barnehagevotter.html. Har ikkje lært meg og lage direkte link på paden enno men lærer det kanskje ein dag...broderiet har eg herma etter http://meretesmonstermonster.blogspot.no/. Har brukt dobbel 2 tråds garn frå nøstebarn.Kjekke og raske å strikke men litt putlearbeid med broderiet, eg er ikkje så vant til å brodere....Vi har eit nydelig haustvær i dag, sola skin og det er vindstille så det må nytast!! Fin fredag til deke:))



7 kommentarer:

Sølvtråden sa...

Det var skjønne votter!

Unknown sa...

Hei og takk for koselig kommentar. Eg veit ikkje om du bruker å lese svare mine. desse var veldig fine. OG så er du jo så flink å brodere på dem også du. sånt gjer ikkje denne dama. Tenker jentene vart kjempefornøgd med dem. Ser ut til å verte ei flott helg. klem

Beate sa...

Så koselige disse ble!

Mitt lille roterom sa...

Så søte barnevotter og herlig med sommerfugler på :)

Rekkehuset sa...

Så søte votter :-) De er sikkert gode og varme også! Ha en fin uke, hjertelig hilsen Hanne.

Strikkeheksen sa...

Hvor er de altså søde, men jeg kan godt forstå, de må ha´ været besværlige at brodere. Men broderiet er jo nu engang prikken over i´et :-)

Anonym sa...

Varme og gode og veldig fine! Tusen takk, flinke Bestemor! Klem fra Selma ;)