onsdag 2. desember 2009

Uglelue og hals

Hei! Eg har strikka eit sett  med lue og hals med uglemønster, fann oppskrifta til halsen inne på Elisabeths verden  der det og var  link til lue . Har strikka settet i Drops sin Merino extra fine på pinne nr 4.
Har plan om å strikke votter til det men det har no ikkje vorte enno.
Her er eit bilde av mesteparten av det som var med på Julemessa på laurdag. Messa gjekk over all forventning, fekk selt ganske mykje men har jo sjølvsagt att ein god del og!! Ja no lakker det og lir med raske skritt fram mot Jul, tida går så altfor altfor fort så no gjeld det å skynde seg med juleforberedelsene:)) Og eg som nesten ikkje har begynt med julegavene....  Men men Jula den kjem no åkke som og eg pleier no alltid å bli ferdig i tide!! Ha ei fin adventstid alle sammen:))

19 kommentarer:

Unknown sa...

Luen og halsen var fin. Forstår godt at du fikk solgt mange ting fordi det er slike fine ting du har. :-)

Greta sa...

Det var eit skikkelig søtt sett med lue og hals. kjekt med heile sett. Og ikkje dumt med votter til.
Så masse flott du hadde på messa. Kjekt å få inn noen kroner for det ein sit å jobber med.
Ikkje stress no i adventida da. Da skal amn bare kose seg.
Ha ei fin uke

Inger sa...

Så søt lue og hals! Og englene i det forrige innlegget ditt er skjønne. Hyggelig å høre at det gikk bra på julemessa du var med på!

Tovepia sa...

Flott lue og hals! Koselig med julemesse, og skjønner godt det ble salg.
Kos deg nå tida før jul og klem fra meg;)

Anonym sa...

Hei.Kjempe fin lue og hals du har strikket.Nydelig farge.Så mye fint på julemessa.Så flink du er.Kos deg nå før jul og ha en riktig fin Onsdagskveld.Klem fra Bodil..

Hanne sa...

Så utolig mye lekkert du hadde med på messen, skjønner godt salget ble bra :) Kjempe søt lue og hals. Du lager så mye lekkert :)

Strikkeheksen sa...

Ja, det er så flotte ting, du laver og sikke meget, du kunne ha´ med på marked :-)

Det lille uglesæt er virkelig sødt :-)

Elin Osa Søreng sa...

Oi, så mye flott du hadde med på messa da! Moro at du fikk solgt endel :o)
Nydelig sett, har hatt lyst til å strikke no "uglete" lenge, men det har blitt nedprioritert til nå.... 2010 er nok året for ugler tenker jeg ;o)
Ha en fin uke, klem fra Elin

hobbystua sa...

Kjempeflott dette settet er,og merino garnet er jo helt nydelig å strikke av og plaggene blir så myke og deilige. Ønsker deg en riktig fin førjulstid:-))

Solveig sa...

Dette settet var veldig søtt. Passer sikkert perfekt til små rosa-prinsesser. Så moro at du var fornøyd med messeresultatet.

Husfruen sa...

Så flotte ugler du har strikket, virkelig fint!!

Hage og Foto entusiast sa...

KJempefint sett. Artig mønster. Har lenge lett etter et fint mønster til hals, skal jammen ta meg en tur innnom og se på mønsteret. Kanskje det blir en slik hals her og.
Ja du verden, så mange flotte produkter du har laget.. :) God 3.desember til deg :)

Stubbetufsa sa...

Nydelig lue og hals!
Og så mye fint du hadde laget til julemesse! De flotte tøvde vottene!
Og englene var også søte! Og mye mer...

Elisabeth sa...

Så fin halsen ble i rosa! Kjempemorsomt å se slike ting når de blir laget av andre... Ønsker også deg en utrolig flott adventshelg!

Unknown sa...

Hei Elin, jeg har en award til deg. :-)

Elin | Draumesidene sa...

Hei Elin :) Så koseleg at du hadde funne bloggen min! Så fine ting du lagar! Eg er ingen strikkar eller heklar... Men eg driv og styrar med mykje anna. Eg skal lage til lodd til deg i trekninga!

Ha ei fredfull adventshelg!

Klem frå Elin :)

Unknown sa...

For et utrolig flott sett... :O)

Likte englekoret ditt godt opgså!

Ha en fin helg!

Maret sa...

For et nydelig sett dette blei, blir nok ein glad eiger her...
Og "restane" etter julemessa, bruker du til julegaver.. Det gjer eg, går som oftast greit.

Ha ein fin søndag..

Bodil sa...

Kor mykje flott du hadde til messa, og så kjekt at salget gjekk så bra. Flott hue og hals og. Ha ei fin førjulstid :)