mandag 7. desember 2009

Tova julepynt

Hei. Her er litt av helgas produksjon, berre sånn kosestrikk, tova hjerter og kuler strikka i ullteppegarn frå Gjesdal. Mønsteret er henta frå Familiens julehefte Juleideer 2009. Dei er strikka i dobbelt garn ein tråd rosa og ein raud, brukte eit nøste av kvar.
 Meiniga er at eg skal hengja dei i vindauga men er ikkje komen så langt enno, kansje dei vert gitt vekk, har ikkje bestemt meg for det. Eg held elles på med eit storprosjekt som eg tviler på om eg får ferdig til jul, men  det kjem no tider etter jul og...... Eg må no alltid ha litt småstrikk innimellom når eg strikker store plagg:) Fortsatt god advent til deke:))

15 kommentarer:

Greta sa...

Hei, så skjønne dei var. Eg syns du skal ha dei sjølv eg og pynte i vindauga ditt.
Eg veit ikkje anna råd enn du får kome og besøke meg her.
eller så kan eg ta med ein pose når eg skal til Bergen hihi. Du klarer nok å bake sjølv, tenker eg. Men treffe deg ein gong f.eks ein gong eg skal vere en dag eller to eller meir i Bergen.
Ha ei strålandes adventsvike videre

Ann Tove sa...

Desse var artige. Kjekt å strikke på slike småprosjekt innimellom.
Ha ei fin veke.

Tove sin strikkeside sa...

Kjempefin julepynt. God adventstid fortsatt

Unknown sa...

Disse var gøye. Prosjekter har jeg overalt. Selvom jeg holder på med småprosjekt kan jeg også finne på å begynne på noe nytt, men ting blir ferdig tilslutt. :-)

cille sa...

Her var det mye fint å se siden sist! Herlige engler og flotte tova hjerter, nydelig!

Bodil sa...

Lekre julehjerter. Dei blir fine å pynta med til jul :)

Anonym sa...

Hei.Kjempe fine hjerter.Nydelig Rødfarge.Ønsker deg en riktig fin førjulstid.Klem fra Bodil...

Wenche sa...

De hjertene var flotte. Det blir fin julepynt.

Ulrika sa...

Tack för ditt bidrag till min tävling! På söndag drar jag en vinnare! Lycka till!

Loppelill sa...

Så fin julepynt du har laget :)

Elin Osa Søreng sa...

Så flotte disse var!!! Jeg må også ha småstrikking ved siden av storarbeid :o) Kos deg, klem fra Elin

Matja sa...

Nydelig julepynt.Noe må vi kunne unne oss selv,så jeg synes du skal beholde de.Blir mest strikking til andre,spesielt på denne tiden:)
Kos deg å ha en flott advendtstid:)

nragnhild sa...

Så trivelige disse ble da! :)
Moro både å beholde og gi bort noe som er så fint!

Unknown sa...

Åhh, de er kjempeflotte... :O)

ha en fin kveld!

Beate sa...

De var flotte!! Det bladet har jeg jo. Må nok leite det fram å se om jeg får tid å strikke noen..