onsdag 11. april 2012

Goomba lue

Hei og vel overstått påske! Ja no er påsken over for denne gang og den gjekk så altfor fort, har hatt ein fin påske med besøk av barnebarn og masse kos med dei:) Så har eg strikka ei goomba lue til Hermanngutten etter oppskrift som eg fann på denne bloggen og sjølve broderiet fann eg her . Har strikka den i drops merino extra fine. Elles så er det full fart med jobbing og andre vanlige gjermål som til dømes strikking.... Ynskjer alle som titter innom ein fin kveld:))

14 kommentarer:

ANNEPÅLANDET sa...

Haha, morsom lue!

Tovepia sa...

Skikkelig artig disse luene;)
God ferd mot helg, klem fra mæ;)

Anita Tørmoen sa...

Så tøff den er! Og sikkert populær hos mottakeren.

Greta sa...

tøff lue. Liker ikkje å brodere på strikkating.Syns ikkje eg får det til. Har vel ikkje øvd nok. Du fikser det meste.
ha ein fin kveld du også

Husfruen sa...

Den ble superkul:)

elle-melle sa...

Artig lue:)

Anonym sa...

Kjempestilig!!! Men når eg trykker på linkane dine så får eg dei ikkje opp :( Er det berre eg eller er der noko feil?

Ha ein fin søndag!
Ann Kristin

Birgitte sa...

Så morsom lue!

Unknown sa...

Kjempefestlig lue.... :O)

hjertemynthe sa...

Så mye lekkert du lager! Heldige er de som får lov å pynte seg med alt dette :)

Bitt@mi sa...

Kjempe"søt" lue, om det går an å si det om et passe sint uttrykk:)
Likte godt tøflene i innlegget under, finnes det oppskrift på den typen tøfler?
Ha ei god og produktiv helg:)

HildeP. sa...

Skikkelig tøff!! : D

Anna Therese sa...

Stilig og tøff lue :)

Aleksandra above the Arctic Circle 69° 40' 33" N, 18° 55' 10" E sa...

fin og morsomt lue :-)
hilsen fra Aleksandra