mandag 16. januar 2012

Tøfler

Hei! Ja no var det på tide med eit innlegg her på bloggen, er lenge sidan eg var flink til å oppdatere no.. Gløymer rett og slett å forevige tinga eg lager før dei er spasert ut frå heimen:) Men her kjem det no litt tøfler igjen, har ein tendens til å gjenta meg sjølv... men dei er kjekke å strikke og det har vore ein del som vil ha slike tøfler. No er vi jo komen langt ut i Januar og eg synest tida fyk avgårde, det er mykje som skjer og eg greier ikkje heilt å følgje med:) Kansje eg greier å skjerpe meg snart?? Iallefall vil eg ynskje alle ei fin veke:))

20 kommentarer:

Greta sa...

Hei hei vennen. For noen flotte tøfler. Det gjer da ingen ting att du gjentar deg, for det du lager er alltid så flott.
med full jobb og stor familie er det ikkje rart att tida flyg. eg syns det går fort eg og, og da er eg stort sett åleine på dagtid.
Ønsker deg og ei super uke.

Misemor sa...

Kjenner igjen problemet med at ting forsvinner ut av huset før man får tatt bilde...
Men disse tøflene er jo så fine, har oppskrifta liggende i to do-permen jeg også. =)
Ha en fin dag. Klem TB

Unknown sa...

Disse tøflene er såå utrolig flotte... :O)

Ønsker deg en fin dag!

Unknown sa...

Flotte tøfler. Tiden går veldig fort når man har mye å gjøre. Kos deg mye i uken som kommer. :))

Ann Tove sa...

Nydelege tøfler du strikkar. Kan vel aldri lage for mykje av slike :-)

G-Anette sa...

Kjempefine tøfler, annerledes passform enn de vanlige - jeg likte de! :)

Ha ei fin uke du og
Klem

Bodil sa...

Forstår godt at tøflene er populære, for dei er jo så flotte :) Ei fin veke til deg og :)

Strikkeheksen sa...

Det gør nu ikke noget, at du gentager dig selv, for de er SÅ fine, dine norske tøfler :-)

Tror nok, at dét at blive bedstemor er det STØRSTE, jeg har oplevet længe, du kender det jo :-)

Bente sa...

Kjempefine tøfler! Ikke rart de er polulære.

hanne sa...

Så flotte tøfler! Har ikke sett slike før, jeg!

Sissel sa...

Så fine tøfler og gode farger på dem også. Heldige de som får disse gode tøflene og varme føttene sine på :)

Anita Tørmoen sa...

Så flotte tøfler:)

Fuglemamma sa...

Godt nytt år! Varme bein er aldri feil, flotte tøfler. :-)

Vilma sa...

Hej Ven , fine tøfler , har vist oxo selv strikket sådan et par engang.

God Dag :-)

Tovepia sa...

Dette er jo direkte luksusutgaven av tøfler, så flotte!!
Kos dæ mot helg, klem fra mæ;)

Solveig sa...

Høres ut som om du er skikkelig flittig for tiden. Og så flott som det blir da! Nydelig synes jeg;o))

Ha en fin-fin helg!
Klem fra Solveig

svirrevippen sa...

Rå tøffe tøfler! :)

Maret sa...

Å, desse er så flotte. Eg er enno ikkje komt i gang, men ein gang skal eg og strikke desse,,

strikkedilla sa...

Så flotte tøfler. Husker du hvor du har hentet oppskriften på disse? Slike kunne jeg tenke meg å lage

Aleksandra above the Arctic Circle 69° 40' 33" N, 18° 55' 10" E sa...

kjempe fine tøfler :)